У Києві вперше вимірюють трафік на дорогах

Аналіз дорожнього руху, який проведуть вперше за 28 років, що дозволить розвантажити столицю від заторів.

Влади Києві вперше за 28 років почали вимірювати трафік. Такий метод дозволить звільнити дороги від заторів та ДТП. Про це повідомив радник Київського міського голови Максим Бахматов, передає прес-служба КМДА.

“Тепер, коли ми вперше за 28 років почали вимірювати трафік і точно бачимо весь нагромаджений комплекс проблем, можливо спільно приступити до їх вирішення. Ці заходи допоможуть розвантажити Київ від заторів і забезпечити позитивну динаміку за індексом завантаження міста в 2020 році”, – зазначив Бахматов.

За його словами, позиція Києва в рейтингу затримок трафіку від компанії TomTom є закономірністю останніх тенденцій зростання рівня автомобілізації. При цьому, водії не завжди дотримуються правил дорожнього руху, зростає кількість порушень, пов’язаних з неправильно припаркованими автомобілями.

Він нагадав, що в жовтні 2019 року за дорученням Київського міського голови заробила координаційна група з планування і поліпшення міського трафіку Kyiv Traffic Group. Керівники транспортної інфраструктури міста та правоохоронні органи об’єднали зусилля для інноваційних кроків у сфері об’єктивного аналізу та поліпшення трафіку Києва.

За словами Бахматова, такий процес колись проходили багато європейських міста. Були прийняті термінові заходи по ряду напрямків. Зокрема, з листопада 2019 року в Києві збільшили кількість евакуйованих машин, припаркованих з порушенням правил, в 10 разів.

Вже в найближчому майбутньому буде реалізований автоматизований контроль оплати вартості паркування автомобілів.

Крім того, з жовтня 2019 року спільно з патрульною поліцією посилено контроль і розчищена смуга громадського транспорту. Як наслідок – міський громадський транспорт поїхав в 3 рази швидше. Було запроваджено обмеження в’їзду у місто вантажного транзитного транспорту. З жовтня 2019 року в’їзд у Київ у години пік відбувається за двома напрямками.

“До 2020 року ми плануємо заглибитися в питання моніторингу міської мобільності та оцінювати ситуацію більш дискретно, з метою більш точного та точкового впливу на конкретні проблеми: оптимізація роботи світлофорів, усунення «вузьких місць» та інші. Для цього ми спільно створюємо спеціальну платформу моніторингу і оцінки, що дозволить нам повною мірою керувати ситуацією на дорогах Києва”, – зазначив Бахматов.

Він додав, що система пріоритетів транспортної інфраструктури повинна бути наступною: пішохід – велосипедист – громадський транспорт – автомобіль.

Раніше повідомлялося, що з-за пробок в Києві введено оперативне становище на транспорті. Без дотримання графіка руху курсує громадський транспорт – автобуси, трамваї та тролейбуси.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *